請各位同學禮拜三前交 1000元報名費
工作人員照交 之後會退錢
2007年10月16日 星期二
2007年10月15日 星期一
A nice web site
As a member of this class, perhaps I should have some more feedback frequently..
and today, I would introduce a nice web site that about Hualian...
because of most of students of this class are not native here, don't know about this place very well, but this web site can help you to get understand more about here....
there are so many information about Hualian and I used this web site to find some food delicious or some where nice for touring, and ....etc..
hope you guys would love it as me,
if you wanna browse that web site, just copy the URL link below and paste to your address line of the browser...
http://www.hl-net.com.tw/
tronic
and today, I would introduce a nice web site that about Hualian...
because of most of students of this class are not native here, don't know about this place very well, but this web site can help you to get understand more about here....
there are so many information about Hualian and I used this web site to find some food delicious or some where nice for touring, and ....etc..
hope you guys would love it as me,
if you wanna browse that web site, just copy the URL link below and paste to your address line of the browser...
http://www.hl-net.com.tw/
tronic
2007年10月14日 星期日
2007年10月4日 星期四
關於FTP空間的帳號密碼...
關於10/17彥呈老師的課要報告的同學,
可以利用ftp軟體上傳你所要報告的檔案,
檔案大小不拘,不過千萬別丟病毒 XD,
如果檔案大可以來學校用研究室區網上傳會快很多,
還有淑雅老師說要上傳分享的空間帳密一併奉上,
以下是空間的帳密....
ps.沒ftp軟體的可以跟我要喔~
===========我是分格線=====================
科技藝術研究法 的ftp空間 林彥呈 老師
主機(路徑):203.71.167.144
帳號(用戶名):gra1
密碼:gra1
連接埠(port):21
===========我也是分格線====================
型態認知與應用研究 的ftp空間 黃淑雅 老師
主機(路徑):203.71.167.144
帳號(用戶名):hsy3
密碼:hsy3
連接埠(port):21
可以利用ftp軟體上傳你所要報告的檔案,
檔案大小不拘,不過千萬別丟病毒 XD,
如果檔案大可以來學校用研究室區網上傳會快很多,
還有淑雅老師說要上傳分享的空間帳密一併奉上,
以下是空間的帳密....
ps.沒ftp軟體的可以跟我要喔~
===========我是分格線=====================
科技藝術研究法 的ftp空間 林彥呈 老師
主機(路徑):203.71.167.144
帳號(用戶名):gra1
密碼:gra1
連接埠(port):21
===========我也是分格線====================
型態認知與應用研究 的ftp空間 黃淑雅 老師
主機(路徑):203.71.167.144
帳號(用戶名):hsy3
密碼:hsy3
連接埠(port):21
2007年10月3日 星期三
2007年10月2日 星期二
科技藝術研究所迎新烤肉照片來囉!!!
我已經把照片整理好囉~~
要先跟各位抱歉的是
我在拍的當下忘記把前天晚上我去拍洄瀾體育月開幕典禮所調整的ISO值給調回來
所以有些人拍起來不夠"銳利"
畫質也稍微比較不好~~
唉~~我不是故意的啦!!!
誰去叫CANON發明自動提醒使用者調整ISO啦!!!
好~~廢話不多說
先來看看幾張班上同學的照片吧!!!
再來幾張有趣的照片
最後~其他照片我放在下面兩個連結中~
兩個連結的照片都是一樣的!!
下次在一起去玩~好好的來拍拍照吧!! ^^2007年10月1日 星期一
訂閱:
文章 (Atom)