2008年2月8日 星期五

大家新年快樂唷!!

話說初二了
該是大家準備回娘家的日子了 ^^
(好啦~其實是我要回..>_<)

經過了這半年的風風雨雨(這個詞用的不是很好!!)
我們總算也在化悲憤為力量的鼓舞中順利度過

眼看放假後更大的災難(這個..)即將接踵而來
我相信我們會一起奮力的度過 ^^


新的一年!!大家新年快樂唷!!
鼠年行大運~鼠錢鼠不完唷!! ^^

1 則留言:

匿名 提到...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Pen Drive, I hope you enjoy. The address is http://pen-drive-brasil.blogspot.com. A hug.